W samochodzie Fiat Scudo II, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 130 MultiJet 2.0 JTD 94kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 128 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Fiat Scudo II 130 MultiJet 2.0 JTD 94kW 128 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 37 KM do 165 KM, co stanowi wzrost aż o 29%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 61 Nm do 381 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 128 KM 94 kW |
165 KM +37 KM +29 % 121 kW +27 kW +29 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 320 Nm | 381 Nm +61 Nm +19 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Fiat Scudo II 130 MultiJet 2.0 JTD 94kW 128 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Fiat Scudo II 130 MultiJet 2.0 JTD 94kW 128 KM?
Chip tuning w przypadku Fiat Scudo II 130 MultiJet 2.0 JTD 94kW 128 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 37 KM, co stanowi przyrost aż o 29%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.