W samochodzie Fiat Ducato 250, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW o pojemności 2287 cm³ i fabrycznej mocy 148 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 37 KM do 185 KM, co stanowi wzrost aż o 25%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 53 Nm do 403 Nm, czyli poprawić się aż o około 15% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie Fiat Ducato 250 z silnikiem 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 20 KM i osiągnąć 168 KM, co stanowi wzrost o 13%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 60 Nm do 410 Nm, czyli poprawić się aż o około 17% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 148 KM 109 kW |
185 KM +37 KM +25 % 136 kW +27 kW +25 % |
168 KM +20 KM +13 % 124 kW +15 kW +13 % |
Moment obrotowy | 350 Nm | 403 Nm +53 Nm +15 % |
410 Nm +60 Nm +17 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM?
Chip tuning w przypadku Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 37 KM, co stanowi przyrost aż o 25%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 20 KM, co stanowi przyrost aż o 13%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla Fiat Ducato 250 150 MutliJet 2.3 JTD 109kW 148 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.