W samochodzie BMW X1 F48, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 20i 2.0 T 141kW o pojemności 1998 cm³ i fabrycznej mocy 192 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie zarówno elektronicznego chip tuningu jak i montaż PowerBox'a.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 65 KM do 257 KM, co stanowi wzrost aż o 34%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 68 Nm do 348 Nm, czyli poprawić się aż o około 24% w stosunku do oryginału!
Jeżeli jednak w swoim samochodzie BMW X1 F48 z silnikiem 20i 2.0 T 141kW 192 KM zdecydujesz się na montaż PowerBox'a to fabryczna moc powinna otrzymać dodatkowe 31 KM i osiągnąć 223 KM, co stanowi wzrost o 16%, jednocześnie wartość momentu obrotowego powinna podnieść się o 53 Nm do 333 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do wartości nominalnej!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 192 KM 141 kW |
257 KM +65 KM +34 % 189 kW +48 kW +34 % |
223 KM +31 KM +16 % 164 kW +23 kW +16 % |
Moment obrotowy | 280 Nm | 348 Nm +68 Nm +24 % |
333 Nm +53 Nm +19 % |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM?
Chip tuning w przypadku BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 65 KM, co stanowi przyrost aż o 34%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Jak działa PowerBox w samochodzie BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM?
PowerBox dedykowany do samochodów BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM to zewnętrzne urządzenie, wpinane w wiązkę silnika w oparciu o fabryczne wtyczki. Jest bezinwazyjne i każdy posiadacz może sam go wypiąć z auta i zapiąć powtórnie w kilka minut.
W wersjach Go oraz Elite charakterystyki tuningowe dobierane są indywidualnie po wstępnych pomiarach osiągów auta na hamowni podwoziowej (sprawdź poniżej, które wersje boxa można zastosować w Twoim aucie). Po zaprogramowaniu odpowiednich parametrów, osiągi są ponownie mierzone
na hamowni w celu potwierdzenia osiągniętych wyników lub też dalszej modyfikacji.
Dzięki tej operacji w Twoim samochodzie możemy zyskać nawet 31 KM, co stanowi przyrost aż o 16%.
Dodatkowe korzyści z zastosowania tego urządzenia to większa elastyczność silnika, wzrost dynamiki już od niskich obrotów i podobnie jak w przypadku chip tuningu - oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.
Chip tuning czy power box do BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM?
Zastanawiałeś się co wybrać dla BMW X1 F48 20i 2.0 T 141kW 192 KM - chip tuning a może lepiej PowerBox? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.