W samochodzie BMW M6 F12/F13, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 4.4 T 412kW o pojemności 4395 cm³ i fabrycznej mocy 560 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW M6 F12/F13 4.4 T 412kW 560 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 54 KM do 614 KM, co stanowi wzrost o 10%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 68 Nm do 748 Nm, czyli poprawić się aż o około 10% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 560 KM 412 kW |
614 KM +54 KM +10 % 452 kW +40 kW +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 680 Nm | 748 Nm +68 Nm +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla BMW M6 F12/F13 4.4 T 412kW 560 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW M6 F12/F13 4.4 T 412kW 560 KM?
Chip tuning w przypadku BMW M6 F12/F13 4.4 T 412kW 560 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 54 KM, co stanowi przyrost aż o 10%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.