W samochodzie BMW M6 E63/E64, z wolnossącym silnikiem benzynowym 5.0 V10 373kW o pojemności 4999 cm³ i fabrycznej mocy 507 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW M6 E63/E64 5.0 V10 373kW 507 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 8 KM do 515 KM, co stanowi wzrost o 2%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 10 Nm do 530 Nm, czyli poprawić się o około 2% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 507 KM 373 kW |
515 KM +8 KM +2 % 379 kW +6 kW +2 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 520 Nm | 530 Nm +10 Nm +2 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla BMW M6 E63/E64 5.0 V10 373kW 507 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW M6 E63/E64 5.0 V10 373kW 507 KM?
Chip tuning w przypadku BMW M6 E63/E64 5.0 V10 373kW 507 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 8 KM, co stanowi przyrost aż o 2%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.