W samochodzie BMW 5 F10/F11, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 550i 300kW o pojemności 4395 cm³ i fabrycznej mocy 408 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW 5 F10/F11 550i 300kW 408 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 73 KM do 481 KM, co stanowi wzrost aż o 18%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 112 Nm do 712 Nm, czyli poprawić się aż o około 19% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 408 KM 300 kW |
481 KM +73 KM +18 % 354 kW +54 kW +18 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 600 Nm | 712 Nm +112 Nm +19 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW 5 F10/F11 550i 300kW 408 KM?
Chip tuning w przypadku BMW 5 F10/F11 550i 300kW 408 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 73 KM, co stanowi przyrost aż o 18%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.