W samochodzie BMW 5 F10/F11, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 520i 135kW o pojemności 1997 cm³ i fabrycznej mocy 184 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW 5 F10/F11 520i 135kW 184 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 79 KM do 263 KM, co stanowi wzrost aż o 43%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 94 Nm do 364 Nm, czyli poprawić się aż o około 35% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 184 KM 135 kW |
263 KM +79 KM +43 % 193 kW +58 kW +43 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 270 Nm | 364 Nm +94 Nm +35 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla BMW 5 F10/F11 520i 135kW 184 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW 5 F10/F11 520i 135kW 184 KM?
Chip tuning w przypadku BMW 5 F10/F11 520i 135kW 184 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 79 KM, co stanowi przyrost aż o 43%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.