W samochodzie BMW 5 F10/F11, z turbodoładowanym silnikiem diesel'a 518d 105kW o pojemności 1995 cm³ i fabrycznej mocy 143 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW 5 F10/F11 518d 105kW 143 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 68 KM do 211 KM, co stanowi wzrost aż o 48%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 89 Nm do 449 Nm, czyli poprawić się aż o około 25% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 143 KM 105 kW |
211 KM +68 KM +48 % 155 kW +50 kW +48 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 360 Nm | 449 Nm +89 Nm +25 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla BMW 5 F10/F11 518d 105kW 143 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW 5 F10/F11 518d 105kW 143 KM?
Chip tuning w przypadku BMW 5 F10/F11 518d 105kW 143 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 68 KM, co stanowi przyrost aż o 48%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.