BMW 5 F10/F11 - Zwiększ moc i osiągi silnika.
Wybierz i kliknij wersję silnika swojego auta BMW 5 F10/F11 z listy poniżej aby zobaczyć szczegółowy opis jego chip tuningu.Jeżeli nie znalazłeś konkretnej wersji Twojego auta zadzwoń do nas - możliwe że mamy już rozwiązanie!
Silniki benzynowe | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
520i 135kW | 184 KM | 270 Nm | 263 KM | 364 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
523i 150kW | 204 KM | 270 Nm | 216 KM | 298 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
528i 190kW | 258 KM | 310 Nm | 265 KM | 330 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
528i 2.0 180kW | 245 KM | 350 Nm | 271 KM | 415 Nm | 281 KM | 417 Nm |
530i 200kW | 272 KM | 310 Nm | Zadzwoń i sprawdź | Zadzwoń i sprawdź | ||
535i 225kW | 306 KM | 407 Nm | 340 KM | 480 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
550i 300kW | 408 KM | 600 Nm | 481 KM | 712 Nm | Zadzwoń i sprawdź |
Silniki Diesel'a | Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Moc | Moment | Moc | Moment | Moc | Moment | |
518d 105kW | 143 KM | 360 Nm | 211 KM | 449 Nm | Zadzwoń i sprawdź | |
518d 110kW | 150 KM | 360 Nm | 217 KM | 470 Nm | 191 KM | 454 Nm |
520d 120kW | 163 KM | 380 Nm | 216 KM | 468 Nm | 183 KM | 410 Nm |
520d 2.0 135kW | 184 KM | 380 Nm | 218 KM | 447 Nm | 206 KM | 445 Nm |
520d 2.0 140kW | 190 KM | 400 Nm | 223 KM | 472 Nm | 218 KM | 465 Nm |
525d 150kW | 204 KM | 450 Nm | 306 KM | 591 Nm | 226 KM | 533 Nm |
525d 2.0 160kW | 218 KM | 450 Nm | 257 KM | 534 Nm | 240 KM | 507 Nm |
530d 3.0 180kW | 245 KM | 540 Nm | 299 KM | 615 Nm | 266 KM | 570 Nm |
530d 3.0 190kW | 258 KM | 540 Nm | 307 KM | 619 Nm | 289 KM | 629 Nm |
535d 220kW | 299 KM | 600 Nm | 355 KM | 695 Nm | 320 KM | 685 Nm |
535d 230kW | 313 KM | 630 Nm | 373 KM | 764 Nm | 334 KM | 703 Nm |
M550d 280kW | 381 KM | 740 Nm | Zadzwoń i sprawdź | 401 KM | 790 Nm |
Dzięki zastosowaniu chip tuningu oferowanego przez naszą firmę Twoje auto BMW 5 F10/F11 może zyskać nawet 102 KM czyli 50% swojej oryginalnej mocy oraz 141 Nm czyli 31% seryjnego momentu obrotowego. (* np. w wersji BMW 5 F10/F11 525d 150kW)
Chip tuning czy power box?
Zastanawiałeś się co wybrać? Przeczytaj nasz poradnik i wybierz opcję najlepszą dla Ciebie.