W samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 135i N54 225kW o pojemności 2996 cm³ i fabrycznej mocy 306 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW 1 E81/E82/E87/E88 135i N54 225kW 306 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 64 KM do 370 KM, co stanowi wzrost aż o 21%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 112 Nm do 512 Nm, czyli poprawić się aż o około 28% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 306 KM 225 kW |
370 KM +64 KM +21 % 272 kW +47 kW +21 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 400 Nm | 512 Nm +112 Nm +28 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla BMW 1 E81/E82/E87/E88 135i N54 225kW 306 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW 1 E81/E82/E87/E88 135i N54 225kW 306 KM?
Chip tuning w przypadku BMW 1 E81/E82/E87/E88 135i N54 225kW 306 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 64 KM, co stanowi przyrost aż o 21%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.