W samochodzie BMW 1M E82, z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 3.0i Bi-Turbo 250kW o pojemności 2996 cm³ i fabrycznej mocy 340 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta BMW 1M E82 3.0i Bi-Turbo 250kW 340 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 375 KM, co stanowi wzrost aż o 10%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 70 Nm do 520 Nm, czyli poprawić się aż o około 16% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 340 KM 250 kW |
375 KM +35 KM +10 % 276 kW +26 kW +10 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 450 Nm | 520 Nm +70 Nm +16 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla BMW 1M E82 3.0i Bi-Turbo 250kW 340 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie BMW 1M E82 3.0i Bi-Turbo 250kW 340 KM?
Chip tuning w przypadku BMW 1M E82 3.0i Bi-Turbo 250kW 340 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 10%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.