W samochodzie Audi R8 I, z wolnossącym silnikiem benzynowym 5.2 FSI V10 386kW o pojemności 5204 cm³ i fabrycznej mocy 525 koni mechanicznych, możemy pomóc Ci osiągnąć efekt zwiększenia mocy i lepszego przyśpieszenia poprzez zastosowanie elektronicznego chip tuningu.
Dla tego konkretnego modelu auta Audi R8 I 5.2 FSI V10 386kW 525 KM, chip tuning silnika powinien podnieść nominalną moc o 35 KM do 560 KM, co stanowi wzrost o 7%, natomiast wartość momentu obrotowego powinna wzrosnąć o 12 Nm do 542 Nm, czyli poprawić się o około 2% w stosunku do oryginału!
W poniższej tabeli znajdziesz dokładne informacje jakich przyrostów mocy oraz momentu obrotowego można się spodziewać po skorzystaniu z naszych usług.
Oryginalnie | Po Chip Tuningu | Z PowerBox'em | |
---|---|---|---|
Moc | 525 KM 386 kW |
560 KM +35 KM +7 % 412 kW +26 kW +7 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Moment obrotowy | 530 Nm | 542 Nm +12 Nm +2 % |
Zadzwoń i sprawdź |
Opcje dodatkowe |
|
- | |
Oszczędności | Sprawdź ile możesz zaoszczędzić dzięki chip tuningowi w naszym |
Wykresy z hamowni podwoziowej dla Audi R8 I 5.2 FSI V10 386kW 525 KM
Na czym polega chip tuning w samochodzie Audi R8 I 5.2 FSI V10 386kW 525 KM?
Chip tuning w przypadku Audi R8 I 5.2 FSI V10 386kW 525 KM polega na wstępnym badaniu osiągów pojazdu na hamowni podwoziowej, następnie na ich podstawie, na przeprogramowaniu sterownika silnika na nowe indywidulnie przygotowane ustawienia, dopasowane do konkretnego modelu i zwiększające moc i moment obrotowy silnika i ostatecznie na ponownym badaniu osiągniętych rezultatów przeprogramowania na hamowni. Dzięki tej operacji możemy zyskać nawet 35 KM, co stanowi przyrost aż o 7%. Dodatkowe korzyści z takiego zabiegu to lepsza praca silnika i większa elastyczność, wzrost dynamiki już od niskich obrotów, ale także oszczędność paliwa przy umiarkowanym stylu jazdy.